Login | Iscriviti | FAQ
Anonymous

Salomon X Ultra 3 GTX sko indtryk

+ Rispondi al messaggio

1 messaggio Pagina 1 di 1

Salomon X Ultra 3 GTX sko indtryk

da yaweoduk » gio lug 16, 2020 11:40 pm

Generelt er der også betydelige ændringer inde i bagerste fødder. For Speedcross 5 klatrer din udvendige bagfodskøkken, som igen løber helt op gennem bagfoden, betydeligt større. Denne https://www.kadysportsko.com/ specifikke resulterer praktisk talt i en ny 'vugge' eller muligvis en 'Salomon Outdoor skosko' gennem bagerste fod, giver en fantastisk og intenst pålidelig vente til et hjørne i Salomon Speedcross Pro 2 skounderlag.

Efter min ægtefælle og jeg har fasen i Speedcross 5, er jeg i stand til at tro, at vores bagerste fod kan genkendes via de fleste Salomon Speedcross Pro sko-facetter. Dette er virkelig en Salomon Trail-løbesko utroligt vidunderligt ubehag - og ja, det giver os den mening, der involverer placering solidt.

Din Speedcross 5 har hyggelig ekstra polstring på indersiden, gennem bagerste fod sammen med Achilles 'Salomon Speedcross 4 sko sener, og ja, det synes en smule smidigere i modsætning til Speedcross Salomon sneakers flere.

Mens jeg bruger Speedcross adskillige, er jeg en god Salomon-sko til salg, som har en markant arbejdsstilling på den mediale side af din base. Ideen tror næsten, at din base kan 'jackes up'. Jeg er også i stand til at this url få holdningshjælpen i hele Speedcross 5, og ikke pænt, mens jeg bemærkelsesværdigt. Salomon har bygget din kropsstøtte lidt glattere og mere 'glat'.

Som beskrevet af Salomon er din Speedcross 5 tilfældigvis YDERLIG pålidelig sammenlignet med Speedcross adskillige. Privat synes min ægtefælle og jeg aldrig det meste af en ændring på grund af det, mens jeg administrerer. Det kan være meget vanskeligt for dig at Salomon X Ultra 3 GTX sko indtryk, hvis du kaster koblet ved hjælp af hårdt land.

yaweoduk

+ Rispondi al messaggio

Pagina 1 di 1